Dr Google. Czyli dlaczego pacjenci „są mądrzejsi” i nie wykupują recept?

Data dodania: 2012-08-10 16:48:24
Dr Google. Czyli dlaczego pacjenci „są mądrzejsi” i nie wykupują recept?

„Dr Google” to potoczna nazwa zjawiska polegającego na znacznym wzroście znaczenia wyszukiwarki Google w procesie wyboru i zakupu leków przez pacjentów. Dla marek leków OTC i Rx ten fakt niesie ze sobą poważne biznesowe konsekwencje – np. pacjenci idąc do lekarza często „wiedzą” jaki chcą lek lub, co gorsza, posiadając już receptę nie realizują jej, gdyż np. spotkali się w sieci z niekorzystnymi opiniami na temat danego leku. We wcześniejszym artykule (nr 1/2012 Pharmaceuticial Representative Polska) omówiliśmy sposoby komunikacji z takimi pacjentami na forach internetowych. Dziś omówimy szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z w/w poszukiwaniami informacji o lekach w Google.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Michał Siejak

Michał Siejak

Michał Siejak

dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360.

Firma: NuOrder Group

Kontakt z autorem: michal.siejak@e-misja.net, tel. 660 79 49 57

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy