Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dr Google. Czyli dlaczego pacjenci „są mądrzejsi” i nie wykupują recept?
Data dodania: 2012-08-10 16:48:24„Dr Google” to potoczna nazwa zjawiska polegającego na znacznym wzroście znaczenia wyszukiwarki Google w procesie wyboru i zakupu leków przez pacjentów. Dla marek leków OTC i Rx ten fakt niesie ze sobą poważne biznesowe konsekwencje – np. pacjenci idąc do lekarza często „wiedzą” jaki chcą lek lub, co gorsza, posiadając już receptę nie realizują jej, gdyż np. spotkali się w sieci z niekorzystnymi opiniami na temat danego leku. We wcześniejszym artykule (nr 1/2012 Pharmaceuticial Representative Polska) omówiliśmy sposoby komunikacji z takimi pacjentami na forach internetowych. Dziś omówimy szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z w/w poszukiwaniami informacji o lekach w Google.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.