Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czytaj
Data dodania: 2010-06-05 09:39:16Czy chcesz przykuć uwagę lekarzy? Może powinieneś czytać to samo co oni?
Każdy czytelnik tego czasopisma jest świadomy, że czasy dla przedstawicieli medycznych nie są łatwe. Gdy Pfizer i inni giganci w branży tną ostatnio tysiące stanowisk pracy, walka o pracę i o klienta jest o wiele bardziej zacięta niż kiedykolwiek. Jednak sukces może uciec nawet najbardziej wytrwałym przedstawicielom jeżeli nie będą wyróżniać się z tłumu, budując najlepsze relacje z lekarzami. A w Erze Informacji, nie jest zaskoczeniem, że kluczem do sukcesu w tym wyścigu jest znalezienie nowych i innowacyjnych sposobów pozyskiwania i dzielenia się informacjami o produkcie, który promujesz.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.