Czy warto?

Data dodania: 2011-06-15 12:01:04
Czy warto?

Gdzie kończy się zabawa, a zaczyna profesjonalny pharma social media marketing…?

Kilkaset banerów w Internecie, blog o leku lub firmie farmaceutycznej, prosty fanpage na Facebooku, a może szeptanie na forach i portalach, czyli podszywanie się pod lekarza lub pacjenta? - To nie jest pharma social media marketing!
 
 

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Wspólnik w GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Firma: GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Kontakt z autorem: office@greytree.pl, www.greytree.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy