Content Marketing „pozytywnym dopalaczem” dla farmamarketingu?

Data dodania: 2011-02-13 11:46:20
Content Marketing „pozytywnym dopalaczem” dla farmamarketingu?

Znaczenie treści w e-marketingu farmaceutycznym

Prowadzenie solidnej komunikacji z pacjentami w internecie wymaga zarówno nakładów finansowych, jak i czasowych, więc jeśli zamierzasz podjąć się tego typu wyzwania, wybierz optymalne i efektywne działania oparte na Content Marketingu. Artykuł ukazuje strategię komunikacji bazującą na treści dla pacjentów oraz zawiera kilka wskazówek i metod z zakresu Content Marketingu niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Wiele z tych sugestii powstało na podstawie doświadczeń ekspertów z całego świata oraz ich przewidywań na 2011 rok.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Anna Jaworska-Roguska, Łukasz Szymański

Anna Jaworska-Roguska

Anna Jaworska-Roguska

Z branżą farmaceutyczną związana od 2001 roku, obecnie realizuje się w obszarze mediów medycznych dla pacjentów. Doświadczenie zdobywała w Dendrite/Cegedim, a także jako konsultant z ramienia esculap.pl była odpowiedzialna za szkolenia dla lekarzy m.in. nt. internetu, w Active Pharma zarządzała portfelem innowacyjnych produktów i sprzedażą do firm farmaceutycznych. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu. Entuzjastka ciekawych rozwiązań e-marketingowych dla farmacji i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie.

Firma: NextWeb Ventures

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Łukasz Szymański

Łukasz Szymański

Od 5 lat realizuje projekty z zakresu e-marketingu. Wiedzę i doświadczenie z obszaru e-commerce i zarządzania projektami skutecznie wykorzystywał przy projektach z branży farmaceutycznej (m.in. dla Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Sieci Aptek „Dbam o Zdrowie”, apteki internetowej DOZ.PL, Sieci Aptek „Apteki Medyczne” oraz wielu firm farmaceutycznych). Ostatnio wdrożył serwis abcLeki.pl i koordynuje inne projekty związane z mediami medycznymi.

Firma: NextWeb Ventures

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy