Znaczenie treści w e-marketingu farmaceutycznym
Prowadzenie solidnej komunikacji z pacjentami w internecie wymaga zarówno nakładów finansowych, jak i czasowych, więc jeśli zamierzasz podjąć się tego typu wyzwania, wybierz optymalne i efektywne działania oparte na Content Marketingu. Artykuł ukazuje strategię komunikacji bazującą na treści dla pacjentów oraz zawiera kilka wskazówek i metod z zakresu Content Marketingu niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Wiele z tych sugestii powstało na podstawie doświadczeń ekspertów z całego świata oraz ich przewidywań na 2011 rok.
Poleć znajomemu
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.
Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.
Autorzy artykułu
Anna Jaworska-Roguska, Łukasz Szymański
Anna Jaworska-Roguska
Z branżą farmaceutyczną związana od 2001 roku, obecnie realizuje się w obszarze mediów medycznych dla pacjentów. Doświadczenie zdobywała w Dendrite/Cegedim, a także jako konsultant z ramienia esculap.pl była odpowiedzialna za szkolenia dla lekarzy m.in. nt. internetu, w Active Pharma zarządzała portfelem innowacyjnych produktów i sprzedażą do firm farmaceutycznych. Współtworzyła i z sukcesem wdrożyła pierwszy w Polsce system Closed Loop Marketingu. Entuzjastka ciekawych rozwiązań e-marketingowych dla farmacji i ciągłego rozwoju w tej płaszczyźnie.
Firma: NextWeb Ventures
Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl
Łukasz Szymański
Od 5 lat realizuje projekty z zakresu e-marketingu. Wiedzę i doświadczenie z obszaru e-commerce i zarządzania projektami skutecznie wykorzystywał przy projektach z branży farmaceutycznej (m.in. dla Polskiej Grupy Farmaceutycznej, Sieci Aptek „Dbam o Zdrowie”, apteki internetowej DOZ.PL, Sieci Aptek „Apteki Medyczne” oraz wielu firm farmaceutycznych). Ostatnio wdrożył serwis abcLeki.pl i koordynuje inne projekty związane z mediami medycznymi.
Firma: NextWeb Ventures
Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl