Badania Sales Force Effectiveness

Data dodania: 2010-12-06 08:30:56
Badania Sales Force Effectiveness

...czyli dlaczego i jak wspierać pracę przedstawicieli medycznych

Badania jakości czy też efektywności pracy przedstawicieli medycznych (w niniejszym tekście dla uproszczenia nazywać je będziemy badaniami SFE – Sales Force Effecitiveness) od zawsze stanowiły w Polsce temat kontrowersyjny. Temat, który budził i budzi emocje wszystkich zaangażowanych stron, a więc osób zarządzających działami sprzedaży lub marketingu, przedstawicieli medycznych, lekarzy, a nawet samych badaczy.
   Niniejszy artykuł pozwoli na usystematyzowanie wiedzy z zakresu tych badań, ich praktycznych zastosowań oraz zagrożeń płynących z nieposiadania bądź błędnej interpretacji wyników opisywanych pomiarów.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Mariusz Jędrzejewski

Mariusz Jędrzejewski

Mariusz Jędrzejewski

Obecnie Dyrektor Departamentu HealthCare w GfK Polonia. Wcześniej manager w innych firmach badających sektor farmaceutyczny. Osobiście wprowadził na rynek wiele innowacyjnych, w przeszłości lub obecnie, narzędzi i metod badawczych, m.in.: TRAPER, e-badania jakościowe, BRAND ID oraz nowość na polskim rynku, badanie typu verbatim monitor GfK*RepInsight.

Firma: GfK Polonia

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy