Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Analityka marketingowa
Data dodania: 2011-02-13 11:52:29CRM to strategia, nie taktyka
Wkraczamy w erę marketingu cyfrowego, w którym dochodzi do zaostrzenia rywalizacji pomiędzy różnymi umiejętnościami, reprezentowanymi przez dwie półkule mózgowe: prawą i lewą. Półkula prawa to ta, która tradycyjnie wiązana jest z marketingiem i takimi pojęciami jak intuicja, wyobraźnia, rytm, kolory czy kreatywność, lewa to reprezentacja liczb, analizy, logiki i sekwencji.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.