Analityka marketingowa

Data dodania: 2011-02-13 11:52:29
Analityka marketingowa

CRM to strategia, nie taktyka

Wkraczamy w erę marketingu cyfrowego, w którym dochodzi do zaostrzenia rywalizacji pomiędzy różnymi umiejętnościami, reprezentowanymi przez dwie półkule mózgowe: prawą i lewą. Półkula prawa to ta, która tradycyjnie wiązana jest z marketingiem i takimi pojęciami jak intuicja, wyobraźnia, rytm, kolory czy kreatywność, lewa to reprezentacja liczb, analizy, logiki i sekwencji.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Irina Osovskaya

Irina Osovskaya

e-Business Manager

Firma: Janssen-Cilag UK

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy