Amplifying internetowy i eRzecznik marki

Data dodania: 2012-02-25 16:18:59
Amplifying internetowy i eRzecznik  marki

Czyli jak dotrzeć do konsumentów w ostatnich fazach procesu zakupowego?

Jak pokazują badania The Nielsen Company opinie ludzi, których znamy i opinie konsumentów publikowane online cieszą się naszym najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci najczęściej spotykają się z nimi w bezpośrednich rozmowach i na forach internetowych, na których marki farmaceutyczne mogą prowadzić komunikację poprzez amplifying internetowy i kampanie eRzecznika marki.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Michał Siejak

Michał Siejak

Michał Siejak

dyr. zarządzający 6ix WoMM & Social Media i agencji interaktywnej E_misja Interactive 360.

Firma: NuOrder Group

Kontakt z autorem: michal.siejak@e-misja.net, tel. 660 79 49 57

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy