Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Amplifying internetowy i eRzecznik marki
Data dodania: 2012-02-25 16:18:59Czyli jak dotrzeć do konsumentów w ostatnich fazach procesu zakupowego?
Jak pokazują badania The Nielsen Company opinie ludzi, których znamy i opinie konsumentów publikowane online cieszą się naszym najwyższym zaufaniem – odpowiednio 90% i 70%. Pacjenci najczęściej spotykają się z nimi w bezpośrednich rozmowach i na forach internetowych, na których marki farmaceutyczne mogą prowadzić komunikację poprzez amplifying internetowy i kampanie eRzecznika marki.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.