Alternatywne kanały komunikacji. Jak podejście multichannel zmienia sposoby dotarcia do HCPs?

Data dodania: 2014-12-19 16:16:16
Alternatywne kanały komunikacji. Jak podejście multichannel zmienia sposoby dotarcia do HCPs?

A gdyby zamiast wysyłać przedstawiciela, zadzwonić do lekarza lub farmaceuty? A gdyby zamiast wysyłać mailing, wysłać e-mailing? A gdyby zamiast zapraszać lekarzy na konferencję, udostępnić im videorelację lub streaming z konferencji? Takie i podobne pytania pojawiają się coraz częściej w głowach managerów w branży farmaceutycznej. I coraz częściej nie kończy się na pytaniach, ale wdraża nowe sposoby docierania do środowiska medycznego i farmaceutycznego. Wraz ze wzrostem zainteresowania dodatkowymi możliwościami komunikacji, jakie wnosi podejście multichannel zaczęto mówić o tzw. alternatywnych kanałach komunikacji. Czy to chwilowa moda? A może spisek zmierzający do wyeliminowania działów sprzedaży i zastąpienia ich maszynami, automatami i zdalnymi formami dotarcia?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Tomasz M. Miśkiewicz

dr Tomasz M. Miśkiewicz

dr Tomasz M. Miśkiewicz

Ekspert w obszarze kreowania wartości produktów i firm, komunikacji marketingowej oraz strategiach produktu i marki. Twórca innowacyjnych produktów i metodologii, opartych na zaawansowanym know-how oraz podejściu Evidence-Based Marketing. Od 11 lat związany z rynkiem farmaceutycznym. Jako konsultant i strateg pracował dla ponad 100 marek z ponad 20 wiodących koncernów farmaceutycznych, realizując projekty dedykowane na rynek polski oraz kampanie międzynarodowe na rynki ponad 30 innych państw. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, St. Gallen University oraz IESE Business School.

Firma: HealthWay

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy