Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Alternatywne kanały komunikacji. Jak podejście multichannel zmienia sposoby dotarcia do HCPs?
Data dodania: 2014-12-19 16:16:16A gdyby zamiast wysyłać przedstawiciela, zadzwonić do lekarza lub farmaceuty? A gdyby zamiast wysyłać mailing, wysłać e-mailing? A gdyby zamiast zapraszać lekarzy na konferencję, udostępnić im videorelację lub streaming z konferencji? Takie i podobne pytania pojawiają się coraz częściej w głowach managerów w branży farmaceutycznej. I coraz częściej nie kończy się na pytaniach, ale wdraża nowe sposoby docierania do środowiska medycznego i farmaceutycznego. Wraz ze wzrostem zainteresowania dodatkowymi możliwościami komunikacji, jakie wnosi podejście multichannel zaczęto mówić o tzw. alternatywnych kanałach komunikacji. Czy to chwilowa moda? A może spisek zmierzający do wyeliminowania działów sprzedaży i zastąpienia ich maszynami, automatami i zdalnymi formami dotarcia?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.