Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zrób to od Razu...
Data dodania: 2013-05-03 23:46:41Nawyk Odkładania Zabija Twoją Efektywność
Nie zawsze uświadamiamy sobie, że nasza codzienna praca jest procesem, na który mamy wpływ. To w jaki sposób załatwiamy codzienne obowiązki zależy w dużym stopniu od nas i możemy ten proces regulować. Co to oznacza? Posłużmy się przykładem. Nasz dzień jest realizacją jakiejś liczby drobnych kroków, które pozwolą nam przemieścić się od punku A do punktu B. Wybór trasy często nie zależy od nas, jest ona po prostu częścią realizacji strategii firmy, zespołu. Jednak to w jaki sposób będziemy przemieszczać się miedzy punktami, ile energii zużyjemy oraz jak szybko pokonamy tą trasę, zależy w dużym stopniu właśnie od nas. Ludzie efektywni z reguły załatwiają sprawy szybciej i łatwiej. Bo efektywność w pracy to sztuka osiągania celów mniejszym wysiłkiem i nakładem kosztów.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.