Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Znaleźć właściwy sposób dotarcia do lekarzy
Data dodania: 2010-04-05 09:16:29Wizyty promocyjne będą stratą czasu jeżeli przedstawiciele nie dostosują się do indywidualnego stylu potencjalnego klienta
Jeden z moich klientów, doświadczony menedżer sprzedaży, pracował z nowozatrudnionym przedstawicielem, który przyzwyczajony był do budowania relacji z lekarzami w oparciu o dostarczanie im wszystkiego od bezpłatnych próbek do darmowych posiłków. Teraz został poproszony o podniesienie poziomu wiedzy produktowej i skupienie się na korzyściach dla pacjentów.
Przedstawiciel przygotował świetną prezentację z dużą ilością danych o skuteczności i wynikach terapii, a także wyniki badań konkurencyjnych, aby wykazać przewagę produktu. W połowie jednej z takich prezentacji, jeden z lekarzy spojrzał na zegarek i wykręcając się koniecznością wyjścia na ważne spotkanie powiedział "proszę mi szybko powiedzieć tylko jakie korzyści Pana produkt przyniesie moim pacjentom".
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.