"Zmora potrzeb klienta…"

Data dodania: 2010-10-05 14:49:40
"Zmora potrzeb klienta…"

Dziś z nieco innej beczki - ten temat pojawił się w jednej z moich rozmów z managerem zespołu sprzedażowego, dotyczącej efektów szkolenia jego grupy. Wyraził opinię bardzo charakterystyczną, ilustrującą pewien powszechny a niedoceniany problem. Otóż, usłyszałem że „w obecnej sytuacji rynkowej, przedstawiciele nie mają w rozmowach czasu na zgłębianie potrzeb klientów, zadanie polega na przekazaniu wyróżniającego się przesłania marketingowego i… dopilnowaniu sprzedaży”.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Jakub Rudowski

Jakub Rudowski

Jakub Rudowski

Lekarz, od 15 lat trener, performance coach, manager i doradca w zarządzaniu rozwojem kadr, głównie branży farmaceutycznej i usług medycznych, kieruje własną firmą – partnerem programowym w projektach rekrutacyjnych, szkoleniowych i konsultingowych.

Firma: Consales

Kontakt z autorem: cs.info@consales.com.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy