Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zdrowy rozsądek versus nawyki
Data dodania: 2011-11-06 08:08:5610 pytań, które wesprą twój program budowy marki
Podobnie jak w starym przysłowiu o wojnie i prawdzie, wygląda na to, że „pierwszą ofiarą marketingu pada często zdrowy rozsądek”. W ogniu walki marketingowej, kiedy należy dokonać wyborów, a decyzje są związane z ryzykiem (zawodowym, politycznym, lub innym), górę biorą często nawyki, kultura korporacyjna, myślenie grupowe, czy syndrom zawszerobliliśmy-to-w-ten-sposób.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.