Skuteczne Strategie Przedsiębiorstw

Data dodania: 2012-04-10 13:19:38
Skuteczne Strategie Przedsiębiorstw

Realizacja strategii ciągłego wzrostu (3S) na polskim rynku farmaceutycznym

Wydaje się, że na temat skuteczności komercyjnej przedsiębiorstwa powiedziano już wszystko. Specyfika rynku farmaceutycznego, bardzo konserwatywnego ze względu na dużą ilość ograniczeń powoduje, że wiele kreatywnych pomysłów marketingowych nie może być realizowana. Mimo to jest wiele rozwiązań, które w zgodzie ze wszystkimi przepisami prawa i regulacjami mogą przynieść wymierne korzyści przedsiębiorstwu. Jakie elementy strategii mają największe znaczenie dla podnoszenia konkurencyjności struktur komercyjnych firm farmaceutycznych? Które z obszarów zarządzania biznesem można pominąć lub mają znaczenie drugoplanowe? Jakie miejsce zajmuje etyka w kontekście realizacji dynamicznego wzrostu obrotów przedsiębiorstwa? Jak znaleźć właściwą równowagę pomiędzy procesowym a spontanicznym wdrażaniem rozwiązań biznesowych? Czy wprowadzona od początku roku ustawa refundacyjna zmieni strategie poszczególnych firm farmaceutycznych? Co to jest Strategia 3S i jakich obszarów działalności komercyjnej dotyczy?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Krzysztof Łokaj

Krzysztof Łokaj

Krzysztof Łokaj

Absolwent Lubelskiej Akademii Medycznej, Lancashire University w Preston/Lubelskiej Szkoły Biznesu (MBA), Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie (Podyplomowe Studia Mediacji i Negocjacji). Od 1994 roku zawodowo związany z przemysłem farmaceutycznym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w koncernach międzynarodowych, jak Eli Lilly, Aventis, Polpharma, Abbott, Sanitas-Jelfa. Sprawował między innymi takie funkcje, jak Country Manager na Ukrainie – Eli Lilly, Area Manager Rosja, Ukraina, Białoruś, Mołdawia – Eli Lilly, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Polsce – Aventis, Dyrektor Komercyjny Leków Rx w Polsce – Polpharma, Dyrektor Projektu Akwizycji i Integracji w Rosji – Polpharma, Dyrektor Generalny AI oraz Prezes Zarządu Abbott Laboratories w Polsce, Dyrektor Zarządzający Oddziałem Komercyjnym Jelfa w Polsce. Zawodowo interesuje się etyką w biznesie, przywództwem oraz negocjacjami. Założyciel Polskiego Stowarzyszenia Przedstawicieli Medycznych. Fundator i założyciel charytatywnej fundacji Vide Supra wspierającej dzieci i młodzież.

Firma: Polskie Stowarzyszenie Przedstawicieli Medycznych

Kontakt z autorem: krzysztof.lokaj@hotmail.com

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy