Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Skuteczne Strategie Przedsiębiorstw
Data dodania: 2012-04-10 13:19:38Realizacja strategii ciągłego wzrostu (3S) na polskim rynku farmaceutycznym
Wydaje się, że na temat skuteczności komercyjnej przedsiębiorstwa powiedziano już wszystko. Specyfika rynku farmaceutycznego, bardzo konserwatywnego ze względu na dużą ilość ograniczeń powoduje, że wiele kreatywnych pomysłów marketingowych nie może być realizowana. Mimo to jest wiele rozwiązań, które w zgodzie ze wszystkimi przepisami prawa i regulacjami mogą przynieść wymierne korzyści przedsiębiorstwu. Jakie elementy strategii mają największe znaczenie dla podnoszenia konkurencyjności struktur komercyjnych firm farmaceutycznych? Które z obszarów zarządzania biznesem można pominąć lub mają znaczenie drugoplanowe? Jakie miejsce zajmuje etyka w kontekście realizacji dynamicznego wzrostu obrotów przedsiębiorstwa? Jak znaleźć właściwą równowagę pomiędzy procesowym a spontanicznym wdrażaniem rozwiązań biznesowych? Czy wprowadzona od początku roku ustawa refundacyjna zmieni strategie poszczególnych firm farmaceutycznych? Co to jest Strategia 3S i jakich obszarów działalności komercyjnej dotyczy?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.