Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przychodzi marketing do lekarza...
Data dodania: 2010-08-05 13:13:37Marketing medyczny rządzi się odmiennymi prawami niż marketing pozostałych produktów i usług. Ze względu na specyfikę grupy docelowej lekarzy wymaga on doboru innych narzędzi promocyjnych i odrębnych kanałów dotarcia. Dynamika przemian gospodarczo-ekonomicznych w sektorze health care nie ułatwia tego zadania. Przyczyniają się do tego coraz bardziej restrykcyjne regulacje Prawa farmaceutycznego oraz postępująca eksploatacja dotychczas stosowanych form promocji skierowanych do reprezentantów branży medycznej. Gra toczy się natomiast o wysoką stawkę. Lekarze bowiem to nie tylko najważniejsze ogniwo na drodze firm farmaceutycznych do pacjentów, ale także atrakcyjna grupa ostatecznych konsumentów.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.