Przychodzi marketing do lekarza...

Data dodania: 2010-08-05 13:13:37
Przychodzi marketing do lekarza...

Marketing medyczny rządzi się odmiennymi prawami niż marketing pozostałych produktów i usług. Ze względu na specyfikę grupy docelowej lekarzy wymaga on doboru innych narzędzi promocyjnych i odrębnych kanałów dotarcia. Dynamika przemian gospodarczo-ekonomicznych w sektorze health care nie ułatwia tego zadania. Przyczyniają się do tego coraz bardziej restrykcyjne regulacje Prawa farmaceutycznego oraz postępująca eksploatacja dotychczas stosowanych form promocji skierowanych do reprezentantów branży medycznej. Gra toczy się natomiast o wysoką stawkę. Lekarze bowiem to nie tylko najważniejsze ogniwo na drodze firm farmaceutycznych do pacjentów, ale także atrakcyjna grupa ostatecznych konsumentów.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Agnieszka Minecka

Agnieszka Minecka

Agnieszka Minecka

PR-owiec, copywriter; współpracuje z agencją Health Event podczas organizacji imprezy VIPMedicai programu lojalnościowego VIPMedica Club; od kilku lat związana z marketingiem medycznym i farmaceutycznym; absolwentka studiów PR na UW i Filologii Polskiej na UJ.

Firma: Health Event

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy