Podkręcanie efektywności Sales Forcu

Data dodania: 2010-02-05 12:24:11
Podkręcanie efektywności Sales Forcu

Rynek farmaceutyczny i biotechnologiczny przechodzi poważne zmiany, oznakami których jest niespotykana aktywność firm w zakresie fuzji i przejęć, redukcje zespołów sprzedaży oraz koncentracja na rynkach specjalistycznych. Następny krok w ewolucji przemysłu zdefiniowany będzie tym, co robią firmy w kierunku zwiększenia wartości przy mniejszych budżetach i ograniczonych zasobach. Jako że zmniejsza się liczba przedstawicieli handlowych, niezmiernie istotne jest, aby każdy maksymalnie wykorzystywał swój potencjał. Firmy już wiedzą, którzy z ich pracowników są najlepsi, a którzy najbardziej potrzebują doskonalenia swoich umiejętności.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy