Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Pod lupą: Leki
Data dodania: 2010-10-05 16:22:44Zadaniem przedstawiciela firmy farmaceutycznej jest oczywiście promocja (po angielsku promotion, od łac. promotus — przesuwać do przodu, wysuwać przed siebie) i sprzedaż (ang. sale) leków oraz utrzymanie długotrwałej współpracy (long-term cooperation lub long‑term working relationship, od long = długi + term = okres + cooperation, od łac. cooperationem = pracować razem, lub working = odnoszący się do pracy + relationship = powiązanie, związek) z klientem. Formy i techniki promocji mogą być różne, ale zawsze muszą być poparte wiedzą merytoryczną na temat danego leku — a szczególnie jego zalet i potencjalnej wyższości nad produktami konkurencji. Przygotowanie się do akcji promocyjnych/sprzedażowych (promotional/sales campaigns, uwaga! NIE actions) powinno obejmować zapoznanie się z najświeższymi publikacjami w recenzowanych czasopismach branżowych, aby podczas rozmów z lekarzami i farmaceutami lub w prezentacjach do nich skierowanych móc swobodnie operować słownictwem z dziedziny medycyny klinicznej.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.