Pod lupą: Leki

Data dodania: 2010-10-05 16:22:44
Pod lupą: Leki

Zadaniem przedstawiciela firmy farmaceutycznej jest oczywiście promocja (po angielsku promotion, od łac. promotus — przesuwać do przodu, wysuwać przed siebie) i sprzedaż (ang. sale) leków oraz utrzymanie długotrwałej współpracy (long-term cooperation lub long‑term working relationship, od long = długi + term = okres + cooperation, od łac. cooperationem = pracować razem, lub working = odnoszący się do pracy + relationship = powiązanie, związek) z klientem. Formy i techniki promocji mogą być różne, ale zawsze muszą być poparte wiedzą merytoryczną na temat danego leku — a szczególnie jego zalet i potencjalnej wyższości nad produktami konkurencji. Przygotowanie się do akcji promocyjnych/sprzedażowych (promotional/sales campaigns, uwaga! NIE actions) powinno obejmować zapoznanie się z najświeższymi publikacjami w recenzowanych czasopismach branżowych, aby podczas rozmów z lekarzami i farmaceutami lub w prezentacjach do nich skierowanych móc swobodnie operować słownictwem z dziedziny medycyny klinicznej.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Agnieszka Topolska

Agnieszka Topolska

Agnieszka Topolska

Dr Agnieszka Topolska uzyskała doktorat z dziedziny nauk biomedycznych na Monash University w Melbourne (Australia). Obecnie pracuje jako weryfikator oraz konsultant językowy i merytoryczny w GET IT Sp. z o.o.

Firma: GETiT

Kontakt z autorem: tel. 22/327 65 65

Tagi

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy