Pharma social media marketing jako strategia komunikacji

Data dodania: 2010-10-05 15:29:27
Pharma social media marketing jako strategia komunikacji

Problematyka zdrowia, nazwy leków, porady medyczne, istnieją w Internecie nie tylko dzięki reklamom, serwisom czy poradom lekarzy specjalistów. Tematyka medyczna i zdrowotna pojawia się także w setkach dyskusji i opinii wyrażanych na blogach, forach czy grupach dyskusyjnych. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę miejsc w których prowadzone są dyskusje, nie da się w pełni kontrolować internetowych rozmów, ale można wpływać na ilość i jakość obecności w sieci wdrażając komunikację z obszaru pharma social media marketing.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Dariusz Goźliński

Wspólnik w GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Firma: GreyTree D. Goźliński i Wspólnicy SP.J.

Kontakt z autorem: office@greytree.pl, www.greytree.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy