Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Outsourcing farmaceutyczny
Data dodania: 2010-10-05 15:35:39Artykuł Sponsorowany
Ostatnie dziesięć lat to okres gwałtownego rozwoju branży farmaceutycznej w naszym kraju. Dotyczy to wszystkich elementów tego rynku: marketingu, aspektów prawnych, logistyki jak również strategii promocji i sprzedaży wyrobów medycznych i farmaceutycznych.
W pierwszym okresie działalności firmy farmaceutyczne w Polsce, skupiały się na budowaniu marki własnej jak również oferowanych preparatów farmaceutycznych. Jedną z najistotniejszych wartości jakimi dysponowały firmy były ich siły sprzedażowe. Do zadań Przedstawicieli Medycznych i Farmaceutycznych w pierwszym rzędzie należało kreowanie właściwego wizerunku pracodawcy jak również realizacja sprzedaży. To właśnie praca tamtych ludzi przyniosła efekt w postaci dzisiejszego postrzegania roli producentów farmaceutycznych.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.