Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Osiągnąć Cel
Data dodania: 2010-10-05 13:04:25Cele sprzedażowe od dawna stanowią podstawowy parametr dla przedstawicieli medycznych. Nie jest to jedynie podstawa dla premii, ale także główny element rywalizacji sprzedażowej i rankingów wewnątrz firmy. Osiąganie oraz przekraczanie celów sprzedażowych stanowi uznaną drogę do sukcesu i, co naturalne, jest głównym celem większości przedstawicieli. Ostatnio jednak nacisk na cele sprzedażowe został poddany szczegółowej ocenie. Firma GlaxoSmithKline ogłosiła, że z początkiem roku 2011 nie będzie już wykorzystywać parametrów sprzedażowych do określania wysokości bonusów dla swoich zespołów sprzedaży w USA. Równolegle z ostatnim natłokiem spraw sądowych, nacisk na generowanie recept jest intensywnie konfrontowany, jak również kwestia czy przedstawiciel medyczny jest w rzeczywistości przedstawicielem handlowym.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.