Osiągnąć Cel

Data dodania: 2010-10-05 13:04:25
Osiągnąć Cel

Cele sprzedażowe od dawna stanowią podstawowy parametr dla przedstawicieli medycznych. Nie jest to jedynie podstawa dla premii, ale także główny element rywalizacji sprzedażowej i rankingów wewnątrz firmy. Osiąganie oraz przekraczanie celów sprzedażowych stanowi uznaną drogę do sukcesu i, co naturalne, jest głównym celem większości przedstawicieli. Ostatnio jednak nacisk na cele sprzedażowe został poddany szczegółowej ocenie. Firma GlaxoSmithKline ogłosiła, że z początkiem roku 2011 nie będzie już wykorzystywać parametrów sprzedażowych do określania wysokości bonusów dla swoich zespołów sprzedaży w USA. Równolegle z ostatnim natłokiem spraw sądowych, nacisk na generowanie recept jest intensywnie konfrontowany, jak również kwestia czy przedstawiciel medyczny jest w rzeczywistości przedstawicielem handlowym.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy