Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nowy kod farmamarketingu
Data dodania: 2010-02-05 10:40:01Koncerny farmaceutyczne w walce o pozycję na rynku i przychylność potencjalnych klientów sięgają po nowe technologie. Odpowiadają tym samym na oczekiwania konsumenta coraz bardziej zanurzonego w oceanie cyfrowych mediów i cyfrowo przetwarzanych informacji. Dokonująca się cyfryzacja świata bazuje na najrozmaitszych formach przekazu. Laptop, PC, odtwarzacz DVD, konsola, Ipod czy telefon komórkowy stały się przedmiotami codziennego użytku, a jednocześnie przestrzenią komunikacji marketingowej. Dane liczbowe z rynku amerykańskiego i polskiego wskazują na kilka zasadniczych kierunków w tym zakresie.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.