Nowy kod farmamarketingu

Data dodania: 2010-02-05 10:40:01
Nowy kod farmamarketingu

Koncerny farmaceutyczne w walce o pozycję na rynku i przychylność potencjalnych klientów sięgają po nowe technologie. Odpowiadają tym samym na oczekiwania konsumenta coraz bardziej zanurzonego w oceanie cyfrowych mediów i cyfrowo przetwarzanych informacji. Dokonująca się cyfryzacja świata bazuje na najrozmaitszych formach przekazu. Laptop, PC, odtwarzacz DVD, konsola, Ipod czy telefon komórkowy stały się przedmiotami codziennego użytku, a jednocześnie przestrzenią komunikacji marketingowej. Dane liczbowe z rynku amerykańskiego i polskiego wskazują na kilka zasadniczych kierunków w tym zakresie.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Agnieszka Minecka

Agnieszka Minecka

Agnieszka Minecka

PR-owiec, copywriter; współpracuje z agencją Health Event podczas organizacji imprezy VIPMedicai programu lojalnościowego VIPMedica Club; od kilku lat związana z marketingiem medycznym i farmaceutycznym; absolwentka studiów PR na UW i Filologii Polskiej na UJ.

Firma: Health Event

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy