Niemoc i Konieczność

Data dodania: 2010-04-05 08:15:25
Niemoc i Konieczność

Niemoc kontra działanie

Gdyby mi się chciało tak bardzo, jak mi się nie chce, to kto wie, do czego bym doszedł i gdzie bym teraz był. Ale jakoś mi się nie chciało i jestem tu, a nie tam i w zasadzie do celu nie doszedłem. Faktycznie czas nieubłaganie płynie, a mnie się wciąż nie chce, ale z pewnością mi się zachce. Kiedy? Tego jeszcze nie wiem, ale z pewnością kiedyś. Niedługo znaczy. Jutro, może pojutrze.
To bardzo powszechne myślenie wszędzie tam, gdzie praca jest trudna, wymaga wysiłku i sporej motywacji wewnętrznej. Z powodzeniem można wtedy ogłaszać konkursy na coraz większe liczby wytłumaczeń, czynionych zresztą samemu sobie, dlaczego nie teraz. Zaczyna się już niekiedy od porannego wstawania, a kończy na wykonywaniu zadań jeszcze przed snem. A takim miejscem, gdzie i zadania trudne i często mało wdzięczne, a także motywacja, bywa że słaba, jest właśnie dział sprzedaży. Czyżby była to więc przypadłość charakterystyczna dla tego miejsca i funkcji w firmie?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Paweł Ciąpała, dr Mikołaj Pindelski

dr Paweł Ciąpała

dr Paweł Ciąpała

Dyrektor Generalny Ipsen Poland, kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze Sales&Marketing. Absolwent programów szkoleniowych w IMD, Kellogg School of Management, Wharton School. Współpracuje ze Szkołą Główną Handlową jako guest speaker.

Firma: Ipsen Poland

Kontakt z autorem: pawel.ciapala@gmail.com

dr Mikołaj Pindelski

dr Mikołaj Pindelski

W IMMOQEE jest partnerem oraz ekspertem w projektach tworzenia i zarządzania zespołami sprzedaży, rozwijania kompetencji pracowników oraz tworzenia i realizacji strategii sprzedaży. W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie kierownik podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą oraz Zarządzania Produktami i Usługami.

Firma: IMMOQEE, Szkoła Główna Handlowa

Kontakt z autorem: mikolaj.pindelski@immoqee.com

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy