Niedoceniana "przed-sprzedaż"

Data dodania: 2010-10-05 15:49:36
Niedoceniana "przed-sprzedaż"

Efektywność procesu przygotowania SF do cyklu – nie tylko pod względem wyszkolenia lecz również uzyskania odpowiedniego „buy-in” ze strony przedstawicieli – jest krytycznym czynnikiem sukcesu kampanii promocyjnej. Zarazem mało jest mechanizmów weryfikujących efekty tego procesu i stymulujących jego doskonalenie. Czy jest na to rada?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Artur Tołłoczko, Andrzej Szczypior

Artur Tołłoczko

Artur Tołłoczko

Artur Tołłoczko – Dyrektor Projektu w firmie Global Inspiration, która zajmuje się między innymi wprowadzaniem kultury coachingowej, coachingiem holistycznym i operacyjnym oraz szkoleniami, w tym „Zarządzaniem Zmianą”. Certyfikowany coach. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie w korporacjach farmaceutycznych; Pfizer, GSK, Baxter.

Firma: Global Inspiration

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Andrzej Szczypior

Andrzej Szczypior

Dyrektor 4Pmedical, która w partnerstwie z Global Inspiration s.c. wdraża m.in. Programy diagnozowania i optymalizacji procesów SF Setup w firmach farmaceutycznych. Ekspert badań rynku farmaceutycznego z 16 letnim doświadczeniem po stronie dostawcy (MDM) i klienta (GSK). Członek PTBRiO, Wykładowca w Podyplomowym Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Firma: 4Pmedical

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy