Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Metafory w Konstruowaniu Działu Sprzedaży
Data dodania: 2012-04-14 07:57:27Jako jej autora uznaje się Garetha Morgana, który pomysł, by przedsiębiorstwo, dział lub grupę osób opisać jako coś. Rzecz, zwierzę, roślinę, maszynę, system, czy cokolwiek innego. Założenie jest tu takie, że bazując na mocno ogólnej wiedzy jak coś działa i realizuje swoje podstawowe funkcje, można wyjaśnić, jak żyje i według jakich zasad funkcjonuje forma tak złożona, jak dowolna organizacja lub jej część. Pomysł jest, trzeba przyznać, śmiały, ale pozwala spojrzeć na miejsce, w którym pracujemy w zupełnie odmienny sposób.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.