Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Materiały promocyjne – pomoc czy obciążenie w pracy przedstawiciela?
Data dodania: 2010-02-05 13:35:53Materiały promocyjne – prezentery, foldery, ulotki, "przypominajki". Główny przedmiot troski product managera, zbędny balast w teczkach przedstawicieli. Obraz przejaskrawiony czy rzeczywisty?
Niewątpliwie mamy do czynienia z dwoma punktami widzenia i, przywołując znane powiedzenie, siedzenia. Patrząc z perspektywy product managera, materiały promocyjne to kulminacyjny punkt każdej kampanii i jeden z niewielu, a prawdopodobnie najbardziej widoczny efekt jego pracy, który jest dostrzegany i oceniany przez szerokie audytorium współpracowników, w tym przede wszystkim dział handlowy. Powoduje to zbędne obciążenie dla materiałów promocyjnych, które zaczynają pełnić rozmaite funkcje, często odległe od podstawowych celów, jakim mają służyć.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.