Materiały promocyjne – pomoc czy obciążenie w pracy przedstawiciela?

Data dodania: 2010-02-05 13:35:53
Materiały promocyjne – pomoc czy  obciążenie w pracy przedstawiciela?

Materiały promocyjne – prezentery, foldery, ulotki, "przypominajki". Główny przedmiot troski product managera, zbędny balast w teczkach przedstawicieli. Obraz przejaskrawiony czy rzeczywisty?

Niewątpliwie mamy do czynienia z dwoma punktami widzenia i, przywołując znane powiedzenie, siedzenia. Patrząc z perspektywy product managera, materiały promocyjne to kulminacyjny punkt każdej kampanii i jeden z niewielu, a prawdopodobnie najbardziej widoczny efekt jego pracy, który jest dostrzegany i oceniany przez szerokie audytorium współpracowników, w tym przede wszystkim dział handlowy. Powoduje to zbędne obciążenie dla materiałów promocyjnych, które zaczynają pełnić rozmaite funkcje, często odległe od podstawowych celów, jakim mają służyć.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

dr Tomasz M. Miśkiewicz

dr Tomasz M. Miśkiewicz

dr Tomasz M. Miśkiewicz

Ekspert w obszarze kreowania wartości produktów i firm, komunikacji marketingowej oraz strategiach produktu i marki. Twórca innowacyjnych produktów i metodologii, opartych na zaawansowanym know-how oraz podejściu Evidence-Based Marketing. Od 11 lat związany z rynkiem farmaceutycznym. Jako konsultant i strateg pracował dla ponad 100 marek z ponad 20 wiodących koncernów farmaceutycznych, realizując projekty dedykowane na rynek polski oraz kampanie międzynarodowe na rynki ponad 30 innych państw. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, St. Gallen University oraz IESE Business School.

Firma: HealthWay

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy