Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Lojalność kliencka w aptece. Mit czy rzeczywistość?
Data dodania: 2010-10-05 10:57:13Działania firm na rynku farmaceutycznym, zarówno wielkich międzynarodowych koncernów, jak i niewielkich przedsiębiorstw zatrudniających kilka osób – aptek, koncentrowały się do tej pory na uzyskaniu wzrostu udziału w rynku, poprzez pozyskiwanie nowych klientów, czy przejęcie dotychczasowych klientów konkurencji. Tak było, gdy rynek był w fazie dojrzewania. Dzisiaj, gdy mamy do czynienia z rynkiem zdecydowanie bardziej dojrzałym, gdy liczba aptek wydaje się być wystarczająca, a rentowność przedsiębiorstwa jakim jest apteka spada, kluczowa staje się odpowiedź na pytania: jak pozyskać i utrzymać lojalnego klienta? Na czym polega lojalność klienta w aptece? Kim jest lojalny klient w aptece?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.