Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Lekarze, przedstawiciele, firmy
Data dodania: 2013-08-24 08:48:32Jaki obraz wyłania się ze Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych 2013?
Ten artykuł jest drugim, prezentującym wybrane wyniki badania. Niezwykle ciekawym jest pytanie, jak zmieniły się postawy lekarzy – odbiorców promocji – wobec przemysłu farmaceutycznego po wprowadzeniu Ustawy Refundacyjnej i nowelizacji innych ustaw. Na ile zmiany zachodzące wśród lekarzy są wynikiem nowego prawa, a na ile jest to ewolucja ich postaw wywołana czynnikami ekonomicznymi (np. wzrost przeciętnego wynagrodzenia) i społecznymi (np. nasilające się roszczeniowe zachowania pacjentów)? Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych na pytanie o przyczyny nie może odpowiedzieć, ale opinie respondentów o współpracy z odbiorcami promocji dają bardzo ciekawe wejrzenie w zmieniające się potrzeby tych ostatnich.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.