Lekarze, przedstawiciele, firmy

Data dodania: 2013-08-24 08:48:32
Lekarze, przedstawiciele, firmy

Jaki obraz wyłania się ze Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych 2013?

Ten artykuł jest drugim, prezentującym wybrane wyniki badania. Niezwykle ciekawym jest pytanie, jak zmieniły się postawy lekarzy – odbiorców promocji – wobec przemysłu farmaceutycznego po wprowadzeniu Ustawy Refundacyjnej i nowelizacji innych ustaw. Na ile zmiany zachodzące wśród lekarzy są wynikiem nowego prawa, a na ile jest to ewolucja ich postaw wywołana czynnikami ekonomicznymi (np. wzrost przeciętnego wynagrodzenia) i społecznymi (np. nasilające się roszczeniowe zachowania pacjentów)? Studium Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych na pytanie o przyczyny nie może odpowiedzieć, ale opinie respondentów o współpracy z odbiorcami promocji dają bardzo ciekawe wejrzenie w zmieniające się potrzeby tych ostatnich.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy