Już konflikt, jeszcze nie kryzys

Data dodania: 2010-10-05 14:10:06
Już konflikt, jeszcze nie kryzys

Jak lider może skutecznie zarządzać konfliktem w zespole w sytuacji zmiany organizacyjnej?

W poprzednim numerze PRP omawiałam przyczyny powstawania konfliktów i zasady ich rozwiązywania w taki sposób, żeby nie przekształciły się w sytuację kryzysową.
    Zwróciłam też uwagę na fakt, iż przyczyna konfliktu tkwi z reguły w różnorodności (np. postaw, opinii, wartości, interesów itp.). Różnorodność jest warunkiem rozwoju, co możemy obserwować zarówno w biologicznym aspekcie życia (ewolucja gatunków) jak i jego przejawach społecznych, w tym interesujących nas w tym artykule organizacji o charakterze komercyjnym.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Anna Augustyn

Anna Augustyn

Anna Augustyn

Specjalizuje się w pracy z menedżerami nad rozwojem ich kompetencji przywódczych, założycielka firmy Augustyn Consulting, od dziesięciu lat wspierającej organizacje farmaceutyczne w pozyskiwaniu i rozwoju talentów. W pracy wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenia zdobyte na stanowiskach zarządczych w obszarze sprzedaży i marketingu w międzynarodowych koncernach farmaceutycznych. Anna jest licencjonowanym Coachem LMI, absolwentka Akademii Coachingu i Mentoringu TROP. Obecnie finalizuje proces akredytacji coachingu w International Coach Federation (ICF).

Firma: Augustyn Consulting

Kontakt z autorem: anna.augustyn@augustynconsulting.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy