Internet to Medium "Pull"

Data dodania: 2012-04-14 08:12:48
Internet to Medium "Pull"

Internet jest bardzo ciekawym medium. Z jednej strony łączy elementy mediów tradycyjnych (obecnie możemy oglądać wideo, słuchać transmisji audio), marketingu bezpośredniego (komunikacja one-2-one, zbieranie danych) z unikalną cechą interaktywności.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Mirek Połyniak

Mirek Połyniak

Mirek Połyniak

Strateg, konsultant i trener z obszaru e-marketingu, autor bloga "Skuteczny e-marketing". Posiada bogate doświadczenie w e-marketingu (kampanie paneuropejskie dla marki Adidas, kampanie w wyszukiwarkach w języku chińskim, japońskim, arabskim) zwolennik anglosaskiego podejścia "what gets measured, gets done!". Doskonale zna realia rynku farmaceutycznego dzięki pracy w US Pharmacia.

Firma: OPEN4net

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy