Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Firmy konsultingowe: hit czy kit?
Data dodania: 2014-03-06 10:12:53Trudna – i coraz trudniejsza – sytuacja rynkowa branży farmaceutycznej wymaga szybkiego dostosowania się do zmian i podejmowania innych działań oraz rozwiązań w obszarze promocji i marketingu. Tradycyjne podejście bazujące głównie na skuteczności leków, przewagach cząsteczek względem produktów konkurencyjnych i rekomendacjach lekarzy, w dzisiejszych czasach jest już niewystarczające. Dodatkowo, na rynku stale pojawiają się nowe innowacyjne molekuły, co skutkuje potrzebą wyróżnienia się na tle konkurencji. Obecnie, aby przekonać klientów do swoich produktów, firmy muszą inaczej ukierunkować swoje aktywności. Niezwykle istotne jest działanie wielotorowe, niezbędne stało się wprowadzenie nowych, bardziej efektywnych – często bardziej złożonych i skomplikowanych, a jednocześnie czasochłonnych – rozwiązań i strategii w tym obszarze.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.