Firmy konsultingowe: hit czy kit?

Data dodania: 2014-03-06 10:12:53
Firmy konsultingowe: hit czy kit?

Trudna – i coraz trudniejsza – sytuacja rynkowa branży farmaceutycznej wymaga szybkiego dostosowania się do zmian i podejmowania innych działań oraz rozwiązań w obszarze promocji i marketingu. Tradycyjne podejście bazujące głównie na skuteczności leków, przewagach cząsteczek względem produktów konkurencyjnych i rekomendacjach lekarzy, w dzisiejszych czasach jest już niewystarczające. Dodatkowo, na rynku stale pojawiają się nowe innowacyjne molekuły, co skutkuje potrzebą wyróżnienia się na tle konkurencji. Obecnie, aby przekonać klientów do swoich produktów, firmy muszą inaczej ukierunkować swoje aktywności. Niezwykle istotne jest działanie wielotorowe, niezbędne stało się wprowadzenie nowych, bardziej efektywnych – często bardziej złożonych i skomplikowanych, a jednocześnie czasochłonnych – rozwiązań i strategii w tym obszarze.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy