Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Farmamarketing wczoraj, dziś i jutro
Data dodania: 2010-04-05 19:02:43Artykuł sponsorowany Active Pharma
Farmamarketing wczoraj, dziś i jutro
Marketing farmaceutyczny rządzi się odmiennymi prawami od marketingu rozumianego w pojęciu ogólnym, mimo iż jest nierozerwalnie z nim związany. Farmamarketing wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, których nie dostarczą marketingowe podręczniki, a jedynie codzienne obcowanie z branżą medyczno-farmaceutyczną. Ma ona bowiem swoje specyficzne potrzeby, nieustannie zmieniające
się z biegiem czasu.
Swoim know-how z zakresu farmamarketingu, a także spostrzeżeniami na temat jego ewolucji na przełomie ostatniego dziesięciolecia, dzielą się właściciele Active Pharma Sp. z o.o.: Przemysław Felicki (Prezes) oraz Radosław Marter (Wiceprezes) – doradcy w zakresie zintegrowanego marketingu farmaceutycznego.
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.