Farmamarketing wczoraj, dziś i jutro

Data dodania: 2010-04-05 19:02:43
Farmamarketing wczoraj, dziś i jutro

Artykuł sponsorowany Active Pharma


Farmamarketing wczoraj, dziś i jutro

Marketing farmaceutyczny rządzi się odmiennymi prawami od marketingu rozumianego w pojęciu ogólnym, mimo iż jest nierozerwalnie z nim związany. Farmamarketing wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, których nie dostarczą marketingowe podręczniki, a jedynie codzienne obcowanie z branżą medyczno-farmaceutyczną. Ma ona bowiem swoje specyficzne potrzeby, nieustannie zmieniające
się z biegiem czasu.
Swoim know-how z zakresu farmamarketingu, a także spostrzeżeniami na temat jego ewolucji na przełomie ostatniego dziesięciolecia, dzielą się właściciele Active Pharma Sp. z o.o.: Przemysław Felicki (Prezes) oraz Radosław Marter (Wiceprezes) – doradcy w zakresie zintegrowanego marketingu farmaceutycznego.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Przemysław Felicki, Radosław Marter

Przemysław Felicki

Przemysław Felicki

Prezes Active Pharma, zwolennik nowoczesnych rozwiązań webowych oraz innowacyjnych technologii w farmamarketingu

Firma: Active Pharma Sp. z o.o.

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Radosław Marter

Radosław Marter

Wiceprezes Active Pharma, od ponad 10 lat gromadzi doświadczenia związane z branżą farmaceutyczno-medyczną, dzieląc się nimi m.in. na łamach bloga www.radoslawmarter.com

Firma: Active Pharma Sp. z o.o.

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy