Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Evidence Based Marketing. Badanie Strategii Cenowych Leków
Data dodania: 2011-11-06 11:03:01Jak wiadomo cena jest jednym z 4 podstawowych składników klasycznej koncepcji marketing mix ("4P" czyli: product, price, place, promotion). Nic dziwnego, że stanowi też jeden z ważniejszych obszarów badań rynkowych. Badacze rynku wypracowali wiele ciekawych technik badania wrażliwości cenowej – na ile techniki te sprawdzają się „w naszym” świecie leków Rx?
Strategie cenowe leków. Temat szczególnie interesujący teraz, gdy nowe prawo zapowiada rewolucję w sferze cen leków refundowanych. Firmy, przygotowując się negocjacji z Płatnikiem, muszą przewidzieć konsekwencje różnych wariantów nowego układu cen. Jak zmieni się wolumen sprzedaży, jeśli nasz produkt stanie się droższy lub tańszy niż dotąd? Co stanie się, jeśli konkurenci też obniżą ceny? Kto zyska, a kto straci? Jaka strategia daje najwięcej szans na obronę naszego biznesu?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.