ePharma Marketing. Nowy wymiar komunikacji

Data dodania: 2010-06-05 10:26:41
ePharma Marketing. Nowy wymiar komunikacji

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki rynkowej. Wyrazem tego trendu jest notowany ciągły wzrost wydatków na reklamę leków oraz produktów farmaceutycznych. Według badań przeprowadzonych w maju 2009 przez dom mediowy MPG, branża farmaceutyczna jako jedyna zwiększyła nakłady finansowe na reklamę w TV. Mimo widocznego podniesienia kosztów na tradycyjne formy promocji, firmy farmaceutyczne nadal jak ognia boją się inwestować w działania komunikacyjne w nowych mediach. Lęk branży przed nowymi formami komunikacji marketingowej, wynika z bardzo rygorystycznych regulacji prawnych. Jednak czy jest to słuszny powód strachu przed Internetem?

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Dariusz Ptaszek

Dariusz Ptaszek

PR Specialist, VanguardPR

Firma: VanguardPR

Kontakt z autorem: d.ptaszek@vanguardpr.pl, tel. (12) 426 01 46

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy