Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ePharma Marketing. Nowy wymiar komunikacji
Data dodania: 2010-06-05 10:26:41Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki rynkowej. Wyrazem tego trendu jest notowany ciągły wzrost wydatków na reklamę leków oraz produktów farmaceutycznych. Według badań przeprowadzonych w maju 2009 przez dom mediowy MPG, branża farmaceutyczna jako jedyna zwiększyła nakłady finansowe na reklamę w TV. Mimo widocznego podniesienia kosztów na tradycyjne formy promocji, firmy farmaceutyczne nadal jak ognia boją się inwestować w działania komunikacyjne w nowych mediach. Lęk branży przed nowymi formami komunikacji marketingowej, wynika z bardzo rygorystycznych regulacji prawnych. Jednak czy jest to słuszny powód strachu przed Internetem?
Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu
Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.
Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.