Działania wizerunkowe przebijają hermetyczną bańkę

Data dodania: 2016-05-10 21:14:00
Działania wizerunkowe przebijają hermetyczną bańkę

Według magazynu "Harvard Business Review Polska" pracujemy w czasach new normal. Nową normalność cechuje coraz większa globalna zależność biznesów, a także funkcjonowanie w gęstniejącym otoczeniu konkurencyjnym. Jednocześnie te same głosy mówią, że największą przewagą konkurencyjną w dzisiejszych czasach jest talent odpowiednio dobranych pracowników. Pożądane są osoby z ponadprzeciętnymi wynikami, ale też odpowiednim podejściem do biznesu. Zyskuje na znaczeniu innowacyjność, gotowość do burzenia zastanego status quo i proaktywność. Podaż odpowiada tu na popyt i takich pracowników trafia na rynek branży farmaceutycznej i sprzętu medycznego coraz więcej! Wyzwaniem staje się więc nie samo znalezienie odpowiedniego pracownika, a przyciągnięcie go i utrzymanie w organizacji.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Tagi

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy