Coś drgnęło

Data dodania: 2011-11-13 14:17:49
Coś drgnęło

Od kilku lat przyglądam się działaniom e-marketingowym firm farmaceutycznych jako marketingowiec oraz, przynajmniej częściowo, jako lekarz - odbiorca tych działań. W ostatnich miesiącach miałem dodatkowo możliwość spędzić dużo czasu w środowisku lekarskim, porozmawiać m.in. o marketingu firm farmaceutycznych i te rozmowy właśnie są punktem wyjściowym do dzisiejszego felietonu.

Poleć znajomemu



Nie posiadasz uprawnień aby zobaczyć pozostałą część artykułu

Poniżej informujemy co może być powodem takiej sytuacji.

Aby zobaczyć całą treść musisz się zalogować.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Artykuł dostępny jest również w wersji papierowej i elektronicznej naszego magazynu.
Zapraszamy do prenumeraty.

Możliwość logowania i rejestracji dostępna jest w prawej części serwisu.

Autorzy artykułu

Janusz Krupa

Janusz Krupa

Janusz Krupa

Lekarz, absolwent I Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie oraz programu Advanced Certificate in Marketing organizowanego przez CIM (Chartered Institute of Marketing, UK). W branży farmaceutycznej (firmy: Eli Lilly, GSK i Schering-Plough) pracował w latach 1992 – 2006. W ciągu tych lat miał okazję poznać pracę m.in. Przedstawiciela, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Product Managera, Analityka Badań Rynku, Dyrektora Marketingu, Business Unit Managera, na poziomie regionalnym (Środkowo-wschodnia Europa, Bliski Wschód i Afryka) zarządzał marketingiem preparatów onkologicznych. Zajmował się promocją leków w następujących obszarach terapeutycznych: onkologia, psychiatria, pulmonologia i alergologia, diabetologia, dermatologia, antybiotykoterapia. W ramach swoich obowiązków prowadził szkolenia marketingowe i sprzedażowe. Od 2006 niezależny trener i konsultant w zakresie marketingu farmaceutycznego.

Firma: BrandPharma

Kontakt z autorem: redakcja@pharmrep.pl

Lista numerów

Sonda

W chwili obecnej nie ma żadnej aktywnej sondy.

Zobacz wyniki i pozostałe sondy